پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

9 اشتباه رایج در تعمیر گوشی

خرید و فروش انواع گوشی نو و کارکرده

9 اشتباه رایج در تعمیر گوشی

۵ بازديد

اشتباه رایج در تعمیر گوشی

در این مقاله در مورد اشتباهات اساسی تعمیر گوشی توضیحاتی داده خواهد شد.

تعمیرات تخصصی اپل

تعمیر تخصصی گوشی آیفون

در ادامه از 9 اشتباه رایجی که ممکن است تعمیرکارن و متخصصان در هنگام تعمیر گوشی مرتکب شوند، ذکر شده و راهکارهای آن مورد بررسی قرار گرفته است.

گوشی بازار فروشگاه اپل است و مرکز تعمیر تخصصی گوشی که به صورت تخصصی به تعمیر گوشی آیفون می پردازد.

 1ـ عدم تهیه نسخه پشتیبان از داده ها

در حالی که این اشتباه شماست که از تمام اطلاعات گوشی قبل از ارائه آن به متخصص نسخه پشتیبان تهیه نکرده‌اید؛ اما این وظیفه هر متخصصی است که تعمیرات گوشی را انجام می دهد.

تعمیر صفحه نمایش آیفون

هزینه تعمیر گوشی آیفون

این مورد تضمین می کند که اگر هر حادثه ای رخ دهد، صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است دور از ذهن باشد، پشتیبان خواهید داشت و بر این اساس خطر از دست دادن آنها را ندارید.

2ـ سوال نکردن در مورد سوابق مشکلات گوشی

اگر در مورد مشکل گوشی سوال شود، بلافاصله مشکل مشخص می شود و کار بر روی آن شروع خواهد شد. این کار کمک بزرگی به تعمیرکار خواهد کرد و دیگر نمی خواهد به دنبال مشکل به وجود آمده بگردد.

تعمیر تخصصی آیفون

تعمیر آیفون

هنگامی که فرد گوشی را برای تعمیر تحویل تعمیرکار می دهد، بسیاری از تکنسین ها از مشتری در مورد علت یا ایراد در گوشی خود سوال نمی کنند.

راهکار پیشنهادی:

ـ تعمیرکاران محترم، بهتر است از مشتری در مورد تاریخچه گوشی و اینکه آیا قبلاً به دلیل همین عیب یا نقص دیگر آن را برای تعمیر به شخص دیگری داده است، سؤال کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا گوشی قبلاً باز شده یا باز نشده است. برای خواندن ادامه مطلب تعمیر گوشی کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.